2013. június 3., hétfő

Egy kis bevezető a történetről.:)

Nos, először is szeretnék bemutatkozni. A nevem Laura, 15 éves vagyok, és One Direction fan. Azaz, Directioner. Aki már most besokallt, annak javaslom a kis x használatát, és a blog elhagyását. Aki még itt van és él, azzal közlöm, hogy azért nem a srácok körül fog forogni a történet. Aki nem ismeri őket, annak fel sem fog nagyon tűnni, hogy róluk írom. De akkor miért róluk írom? Ez egyszerű. Tetszik a személyiségük, a kinézetük, a hangjuk ( de ez ebben a történetben lényegtelen szerintem ). Nem vagyok az az elvakult 'megfojtomaszerelmemmelazösszesembertavilágon' ember, szóval nem kell félni, hogy róluk fogok ömlengeni. Mivel nem én, hanem majd a mesélő fog. Aki az elején rögtön kiderül ki is lesz.
A blog már egy ideje megfogalmazódott bennem. Harry és Louis szerelme. De ebből annyit olvashattok, hogy Dunát lehetne rekeszteni a sablonos történetek hadából. Nem? De! Az én történetem más lesz. Ők most tényleg szerelmesek lesznek. Itt most nem arra gondolok, hogy berakom őket egy szobába, aztán 5 oldalon át írom, ki mit csinál a másikkal. Nem! Én csak meg akarom mutatni, hogy két férfi szerelme is lehet gyöngéd és gyönyörű. A történethez végül is a végső rúgást a Nagy Gatsby adta meg. Mindenkinek csak ajánlani tudom a filmet. Gyönyörű. Na de visszatérve a történethez. Félreértés ne essék, a film nem melegekről szól. :D De az érzelmek, amik ott voltak. Egyszerűen megihlettek. Néhány ötletet átvettem. De nem az egész történetet koppintottam. De végre megvan, mi is hiányzott a történetemből eddig. A stég.:) És a ház a tó túlpartján. Csak ennyi. És most végre megvannak. Én csak annyit szeretnék még mondani, hogy ezt a blogot úgy fogom írni, hogy mindenki szeresse. Nem fogom túlbonyolítani, de nem is lesz sablon.
Jó szórakozást emberek!:) Az első fejezet talán még ma, de holnap mindenképpen jönni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése