2013. október 19., szombat

Nem új rész, ne haragudjatok:)

Most lehet néhány ember le fog szúrni, de nem új részt hoztam. Ne haragudjatok.:) De most vettem észre valamit, vagyis inkább felhívták rá a figyelmem... (Utólag is köszönöm szépen DirectionerGirl, mert amúgy nem vettem volna észre) Szóóval, Alexandra Gazi megjegyzését törölte valaki a legutóbbi fejezetnél, és úgy jelzi, hogy a szerző volt, de az tudtommal én vagyok, és nem én töröltem. :D Szóval ha valaki tudja mi történhetett, vagy  hogy hogy tudom visszaállítani a megjegyzését, az lécci írja le.:)
További szép estét mindenkinek, remélem nézitek az X-Faktort!:))

1 megjegyzés:

  1. Okés nincsmit :D nembaj hogy nemrész de hamar aztis:))
    nézteem *o* Márk♥♥. És a Dóri a Valerie-t énekelte amit Louis énekelt az XFaktorban :D :D

    VálaszTörlés