2013. augusztus 26., hétfő

Díjak!:)

Szóval, mivel kaptam két díjat, és most már úgy érzem, bunkóság lenne mindkettőt figyelmen kívül hagyni, ezért erőt vettem magamon, és addig nem állok fel, amíg össze nem szenvedem!:D
Az elsőt még régebben kaptam drága olvasómtól, Pakkör Pítörtől. :) Köszönöm még egyszer.:) A másikat pedig ebben a szent percben vettem észre. Köszönöm Orsi! ^^ Mivel ugyan azt küldtétek, csak a kérdések mások, ezért ha nem bánjátok, összevontam őket.:)
 
Szabályok: 
- 11 dolog rólam. 
- 11 válasz 
- 11 kérdés
- 11 bloggernek továbbküldöm. ( Nem olvasok ennyi blogot, szóval tovább nem küldöm, de akiktől kaptam, azok vegyék úgy, hogy nekik visszaküldöm! ^^ )

11 Dolog rólam:
- 15 éves vagyok. 
- Ugyan azon a napon születtem, mint Simon Cowell!:) 
- A bandából a kedvencem Harry. De mindegyiküket imádom. <3 :) 
- Orvos akarok lenni. :) 
- Megvan a középfokú angol nyelvvizsgám.:) 
- Szeretem a kakaót. :D 
- Van két teknősöm. 
- Az egyik teknősöm, akit Harrynek hívnak, (meglepő) kikaparta a saját szemét véletlenül.:(  
- A kedvenc állatom a Tigris. :) 
- Én igazából nem hiszek a 'Larryben' Szerintem ők csak nagyon közeli barátok, de ha lenne köztük bármi más is barátságon kívül, én akkor is ugyan úgy szeretném őket. 
- Azért hoztam létre ezt a blogot, mert láttam fantáziát a kettejük kapcsolatában, és mert hasonló Larrys blogot még nem láttam.:)  

11 válasz. Nos nekem 22 lesz, mivel mindkét díjra válaszolok.:) 

1. Ki a kedvenced a bandából? (1D) - Harry. :)
2.Mit reagálnál, ha Harry és Louis előtted megcsókolná egymást? - Hm.:c Beállnék közéjük egy kép erejéig, aztán továbbmennék. :D 
3.Mi ichlette (vagy hogy kell írni) a blogod? - A Nagy Gatsby adta meg a végső löketet.:) Néhány okosság onnan van kölcsönvéve. 
4.Mit csinálnál, ha a kedvenced (1D) egy koncerten megfogná a kezed és felrántana a színpadra, és egész végig fogná a kezed? - Nehéz vagyok, nem tudna felrántani.:| De amúgy szerintem elkezdenék könnyezni, és alíg kapnék levegőt, végül elájulnék.. be kéne vigyenek a kórházba, ahol megérdeklődi hogy vagyok, beszélgetünk, belémszeret és Happy End. De amúgy tényleg leragadnánk a felrántásnál. :DD
5. Kedvenc írod? (blog, könyv, ( én esetemben) manga, akármi? -  Leiner Laura, jujj! Egy animés! Pacsi!(: Kisimoto Maszasi. ( A Naruto atyja, imádom őt:) De amúgy nem jegyzem meg a mangák íróját/rajzolóját soha.:) 
6. Van kedvenc blogod, ha igen akkor melyik? - http://onedirectionlovestorywithlisa.blogspot.hu/ Nagyon szeretem ezt a blogot, csak kár, hogy vége.:) Van még pár kedvenc, csak azokat már befejezték.:) ( Ezért sem küldöm tovább a díjat, mert az írók már nem teszik ki, meg meg se néik szerintem ha jön fél év után egy új komment.:) 
7. Mit csinálnál, ha Harry megcsókolna ( nem érdekli hogy fiú vagy e vagy lány)? - Visszacsókolnék. :)
8.Mijut eszedbe ha azt mondom " they don't know about us"? - Az, hogy Harryvel ez lesz a közös dalunk...:) 
9.Szeretnél egyszer majd piercinget vagy tetkót? - Tetoválást szeretnék, de majd csak ha betöltöttem a 18-at, és ha még mindig akarok majd.:) 
10.Melyik 1D barátnővel találkoznál leg szívesebben? - Perrivel.:) Nagyon szeretem a Little Mixet, jó hangja van, és szerintem jól ellenénk.:) 
11. Olvastad-e már a blogom, ha nem akkor bele olvasnál? Ha igen, mi a véleményed? - Sajnálom, de nem olvastam még el az egészet, egyszer belekezdtem, de annyira tele volt a fejem mindennel, hogy nem emlékszem meddig jutottam.:( De ígérem, el fogom olvasni!:) 
Orsi kérdései:
1. Kivel járnál az 1D-ből? - Harryvel.:) 
2.Melyik a kedvenc bromanced? Larry.:)
3.Mit ennél, ha csak egy dolgot ehetnél életed végéig? - Csokis epret *p* Imádom. <3
4.Mi a kedvenc színed? Nagyon szeretem a Pirosat, a kéket, a zöldet, a szürkét, és a narancssárgát.:) Nem tudom választani..:) 
5.Szereted a csokit?*-* - Ember az, aki nem szereti? *w*
6.Szeretsz hülyülni? (Értelmes kérdés az értelmetlen értelmestől) Persze, főleg mikor a barátaimmal vagyok.:D Vagy az osztályommal. Olyankor nincs megállás!;)
7.Szereted a sulit? (Várj, kitalálom..NEM!) Most új iskolába megyek, mert középsulis leszek, szóval picit várom, mert kíváncsi vagyok, ott milyen lesz.:) Kilépni az óvó általánosból, bele a dzsungelbe. :D Szóval picit várom.(: 
8. Mi a kedvenc virágod? - Nagyon szeretem a rózsákat.:) Egy csokorral bármire rá lehet venni. De minden kellemes illatú virágot szeretek. 
9.Mi a kedvenc állatod? - A tigris.:) De a lovakat és a delfineket is imádom.:) Meg a macskákat.:3
10. Niall vagy Harry baby? -  Harry baba <3  De Niall is nagyon nagyon szeretem. <3 Ahw, mindkettő! xd 
11. Szeretnél lovagolni egy zsiráfon? Persze! Elefánton is jó lenne.:D 

11 Kérdés. húha..:D 

1. Mióta szereted az 1D-t? 
2. Ki a kedvenced? 
3.Mi lenne az a három dolog, amit egy lakatlan szigetre magaddal vinnél? 
4.Hogy hívják a legjobb barátodat/barátnődet? 
5.Milyen könyvet olvastál utoljára?
6.Milyen háziállatod van?
7.Hiszel a szellemekben? 
8.Szereted a hullámvasutakat?:) 
9.Laptopod vagy Asztali géped van?
10.Milyen színű a szobád?
11.Kedvenc parfüm?:) 

11 blogger akinek küldöm:
Szóval, tényleg nincs 11 blog amit olvasok.:) A két küldő vegye úgy, hogy nekik vissza lett küldve!:) Még egyszer nagyon szépen köszönöm. Aki pedig úgy érzi, szeretné kirakni, akkor nyugodtan vegye úgy, hogy neki is el lett küldve!:) Köszönöm, hogy elolvastad! ^^ 

2 megjegyzés:

  1. Kössz hogy visszaküldted!:)
    U.i.Szenvedhetek megint vele XD

    VálaszTörlés
  2. Szívesen!:) Háhá! :DDDDD Én is megszenvedtem!:D

    VálaszTörlés