2013. november 10., vasárnap

24.Fejezet - Darcy Styles

Harry szemszöge:

- Harry.. - hallottam meg a halk suttogást mellőlem az éjszaka közepén, de az már nem jutott el a tudatomig, hogy ki lehet az, és mit akar. Úgyhogy inkább hátat fordítottam a hangnak, és aludtam tovább. Viszont kevesebb mint fél perc után egy erős, határozott ütést ( már ha lehet annak nevezni azt az orbitális csapást, amitől szerintem elrepedtek a bordáim) éreztem meg. Éreztem meg.. belém csapott mint a villám. Ijedten fordultam meg, és néztem farkasszemet a ziháló, könnyező Daisyvel.
- Mi történt? - ültem fel kótyagosan, mire Daisy hitetlenkedve csapott a homlokára, és folytott hangon megszólalt.
- Szülök, Harry! Éppen ki akar belőlem jönni a gyerekünk! De ne is zavartasd magad, aludj csak vissza! - sziszegte, mire én meg is tettem amit kért. Még, hogy szül. Ilyen badarságokat. Alig múlt hajnali kettő, és amúgy is. Nekem nincs is gyerekem. Ácsi. Azt mondta szülni fog? - a szemeim ijedten pattantak ki a helyükről, és mint a villám, úgy fordultam felé.
- Hogy mit csinálsz? - pattantam fel, és már is rohantam az ajtó felé.
- Örülök, hogy leesett! - gúnyolódott Daisy fájdalmasan mosolyogva. - Harry! Az ég szerelmére, én itt maradtam! - üvöltött rám fentről, mikor én már a nappaliban futkostam össze vissza.
- Ó, tényleg! Te is kellesz! - rohantam vissza, mire Daisy annyira elkezdett röhögni, hogy még az orvos rendelője előtt sem tudta abbahagyni.
- De jó kedve van valakinek! Nincsenek görcsök és összehúzódások, Mrs. Styles? - vigyorgott az orvos, mire Daisy azonnal abbahagyta a nevetést, és a hasához kapott.
- Jajj, doki.. csináljon valamit. Ez nagyon fáj! - zihált, majd két nővér segítségével besétált a kórterembe.
- Nyugalom Mr. Styles, minden rendben lesz.  veregette meg a vállamat, majd mielőtt bement volna, még visszanézett a válla fölött. - Egyébként, már egy ideje a szakmában vagyok, de még soha nem jött senki röhögve szülni. De úgy tűnik, önöknél bármi lehetséges! - nevetett a doki, majd már el is tűnt a hatalmas ajtó mögött. Ezután leültem a váróteremben egy székre, és megpróbáltam pihenni. Már vagy 2 órája ültem ott, mikor egy nálam talán 3 évvel idősebb lány ült le mellém.
- Te miért vagy bent ilyenkor? - mosolygott rám kedvesen. Hosszú, hullámos barna haja volt, ami a háta közepéig ért. Szépen ívelt arca, és telt ajkai. A szemei a halvány világításban szinte feketének tűntek, de valószínűleg csokoládé barnák voltak. Alacsony volt, és kissé teltebb alkatú. De kifejezetten szép volt. Az embernek jót tett, ha ránézhetett.
- A feleségemet várom. - néztem rá, és halványan elmosolyodtam.
- Őt hozták be úgy két órája, ugye? Találkoztam vele. Eléggé kikészült. Bár nem is csodálom. Állandóan azt hajtogatta, hogy a férje majdnem otthon hagyta, és utána nevetni kezdett. Vicces volt, mert utána azonnal görcsei lettek. - nevetett fel, én pedig csatlakoztam hozzá.
- Igen, az Ő volt. Tényleg majdnem otthon hagytam, annyira bepánikoltam hirtelen. Csak azt ismételgettem magamban, amit a doki mondott. " Azonnal telefonálj, és minél hamarabb hozd be. Ne hagyd otthon az előre elkészített táskáját, és legyél vele óvatos, fiam" De azt senki nem mondta, hogy őt ne hagyjam otthon, szóval ha nem szól, nélküle jövök be. - kacagtam fel, és már az egész hely tőlünk zengett.
- Vicces lehetett. Ó, még be sem mutatkoztam! - csapott a homlokára a lány, majd a kezét nyújtotta felém. - Anastasia Somerhalder. - mosolygott kedvesen.
- Harold Edward Styles. - viszonoztam a gesztust, és megráztam a kezét. - Te miért vagy itt ilyenkor? - tettem fel én is ugyan azt a kérdést, mint ő.
- Itt dolgozom. - mosolyodott el, és a ruhájára mutatott. És tényleg, a tipikus ápoló ruhát viselte.
- Jajj.. nem láttam. - kezdtem mentegetőzni, mire csak leintett.
- Nem baj, előfordul. A Harodlot vagy az Edwardot használod? - nézett rám kíváncsian, mire elfintorodtam.
- Általában Harrynek szólítanak. A Haroldot csak akkor használom, ha valami hivatalosról van szó, az Edwardot pedig nem szeretem.
- Értem. Akkor Harry. - húzta ajkait szép mosolyra. - Azt hiszem most már megleszel. - mutatott mögém, mire gyorsan megfordultam. Paul bácsi közeledett felénk hatalmas mosollyal az arcán. Megállt előttem, és jobb kezét a vállamra tette.
- Gratulálok, Harry fiam! Egy gyönyör, életerős kislány! - mosolygott rám, majd elkísért a szobáig, ahol Daisy volt. Egy apró, ám annál szebb szobába találtam magamat. A benne lévő egyszemélyes ágyban feküdt Daisy. Teljesen ki volt merülve. A homlokán néhány helyen még izzadságcseppek jelentek meg.
- Most hagyd őt egy picit aludni, nagyon elfáradt. Gyere, bemutatlak a lányodnak! - húzott magával Paul bácsi, és egy üveglappal elválasztott terembe vezetett. 10 kisbaba között feküdt a miénk. Rózsaszín kis takaróba bebugyolálva aludt. Hosszú szempillái szépen ölelték körbe szemeit. Pisze orra volt, és apró ajkai, amik most nyitva voltak. Parányi kezei szorították a takarót.
- Megfoghatom? - kérdeztem megbabonázva, mire Anastasia bement, és lágyan a karjaiba vette őt.
- Tessék. Így fogd meg, és támaszd meg a fejét. Igen, így jó lesz! - mosolygott, miután sikeresen a kezembe adta őt. Az én kislányomat. Hihetetlen érzés, mikor az ember a saját gyermekét tarthatja a kezében. Ezért a parányi kis életért ezentúl én és Daisy felelünk. Szeretnék neki mindent megadni, amit csak megtudok.
Visszamentünk a szobába, ahol Daisy ekkor már ébren volt. Leültem mellé, és a kezébe adtam a parányi testet. Daisy arcán angyali mosoly ült. Ő is ugyan arra gondolhatott, amire én. Arra, hogy egy csodát tartunk a kezünkben. A mi csodánkat.
- Mi lesz a neve? - kérdezte Ana kedvesen, mire egymásra néztünk, és halványan elmosolyodtunk. A név már nagyon rég megvolt. Szinte azonnal tudtuk, hogyan fogjuk elnevezni. Legalábbis én. Mindig is Darcynak akartam elnevezni a lányomat. Daisy pedig azonnal beleszeretett a névbe.
- Darcy. Darcy Styles. - simítottam végig vörös orcáján a kicsinek, majd Daisyt magamhoz ölleve gyönyörködtem benne.

Már nem emlékszem ki kérte, de hoztam egy képet Darcyról.:) Ahogy én elképzelem őt:

6 megjegyzés:

  1. ááá ez olyan aranyos rész lett!:3 a kis baba is cukkiii, egyem agyióon...de akkor nem lesz harry éknek kis cukiuk!O.O...majd csinálnak egy másikatxd
    nagyon jó lett ,szinte láttam minden részt magam előttxd az tetzsett a legjobban, mikor harry vissza aludt mikor Daisy mondta hoyg szül, és aztán eset le nekixd azon nagyn nevettemxd
    na de mpost jön a meg unhatatlank kérdés....mikor lezs larry!?xd gyors kövit, nagyonjó lett mester:)

    VálaszTörlés
  2. Drága, drága Sayu!
    Első reakció: Úristen Darcy :D Először azt hittem az ő szemszögéből lesz, ííí elég furcsa lett volna.
    Jaj, hogy én hogy nevettem Harry-n kis szerencsétlen. XD Elég vicces volt. Megnéztem volna élőben :D Remélem én is nevetni fogok ha szülnöm kell. Erre fogok gondolni :D
    Anastasia Somerhalder : Anastasia Steel az 50 árnyalat trilógiából és Ian Somerhalder :DD Valahogy a kettő keverékének képzeltem el :DD Ian-t nem akarod beletenni, mint egy dögös vámpírt? xD Kicsit elkalandoztam. :D óó de megnézném Harry-t egy kisbabával az én kisbabámmal mondjuk 10 év múlva :D XD Én kértem a képet. Annyira aranyos. *-* de én is így képzeltem el. Kis hajas baba. Gratulálok nekik és neked a részhez. Elképesztő hangulata van megint csak. Jó volt egy kicsit nevetni :)
    xX Gréta

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.:3 Igen, Harry nem az a fajta, aki hamar felfogja a dolgokat. :D Tudom, hogy kicsit kitértem a fő szálból, ami amúgy ugye a Larry volt, de annyira élvezem írni, ahogy Daisyvel van.:) De lesz még Larry, nem kell félni.:) Nem fogom úgy befejezni, hogy ne találkoznának, és történne néhány dolog. ;)

    VálaszTörlés
  4. Gréta, fura lenne egy kisbaba szemszögéből írni. :DD Gondolj erre. :DD De élőben nem lesz ilyen szórakoztató!xd Igen, Ana vezetékneve Ian-tól jött, de az Anastasiát csak kitaláltam. :D Lehet bele kéne. :$ Egy kis IanxHarry. :DDd Csorogna a nyálunk rendesen. xD Megnézheted, de az az én kisbabám lesz. :33 haha :DD jó is lenne. :DDD Ó, tényleg, te voltál. :D Úgy voltam vele, hogy ha már nekem szar kedvem van, a történetben legyen jó. :DD Általában a fejezetek sosem tükrözik a hangulatomat. :D Az elején kiakartam nyírni benne Daisyt, de túl morbid lenne, meg ez nem Mistyc Falls ( Inaről eszembe jutva) hogy ennyien meghaljanak. :DDDD

    VálaszTörlés
  5. Szia! hoztam neked egy kis ajándékot :D http://helpmeandstaywithme.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jo esz lett!
    Ui.: Cuki a baba! <3

    VálaszTörlés